2015-11-06
Соціологи довели, що діти, які одержують знання про актуальні проблеми сьогодення й можливі способи їх розв’язання, найімовірніше, дивитимуться в майбутнє з більшим оптимізмом, ніж ті, які мають нечіткі уявлення про сучасні проблеми суспільства. Тож освіта для сталого розвитку тісно пов’язана із життям молодих людей та їхнім майбутнім, а отже, має стати одним із пріоритетів держави і важливим педагогічним завданням сучасності.
Темі освіти для сталого розвитку було присвячено№3/2015 журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», а саме такі публікації:
А в статтіОльги ОрловоїтаТетяни Сімайкіної«Дошкільникам— освіта для сталого розвитку», що в №10/2015 журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», докладно описано важливі кроки для безперервного впровадження освіти для сталого розвитку в роботу дошкільного закладу та її ідей у життя дітей та дорослих, охарактеризовано способи залучення дітей до діяльності в предметно-розвивальному просторі та зміни в їхній повсякденній поведінці упродовж роботи за програмою курсу.
Зі статтями можно познайомитися в методичному кабінеті дошкільного навчального закладу.