• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • До уваги педагогів! Освіта для сталого розвитку

До уваги педагогів! Освіта для сталого розвитку

2015-11-06

/Files/images/http--old.bsmu.edu.ua-images-_notes-mizhnarodnyy_den_ditey.jpg

Соціологи довели, що діти, які одержують знання про актуальні проблеми сьогодення й можливі способи їх розв’язання, найімовірніше, дивитимуться в майбутнє з більшим оптимізмом, ніж ті, які мають нечіткі уявлення про сучасні проблеми суспільства. Тож освіта для сталого розвитку тісно пов’язана із життям молодих людей та їхнім майбутнім, а отже, має стати одним із пріоритетів держави і важливим педагогічним завданням сучасності.

Темі освіти для сталого розвитку було присвячено№3/2015 журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», а саме такі публікації:

  • ОленаПометун, Наталя Гавриш.Бути чи не бути— ось у чому питання. Охарактеризовано ключові ідеї освіти для сталого розвитку. Описано методику її реалізації в дошкільному закладі. Розглянуто мету та структуру інтегрованого курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку». Охарактеризовано тематичний день як форму реалізації освіти для сталого розвитку, зокрема описано його структуру і змістове наповнення.
  • Ольга Безсонова.На захисті майбутнього з дитинства, або Педагогіка емпауерменту в дошкільному закладі. Визначено переваги педагогіки емпауерменту. Виокремлено принципи реалізації навчального курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку». Описано доцільність методів педагогіки емпауерменту у формуванні моделей поведінки дошкільників для сталого розвитку, зокрема охарактеризовано такі методи: проектна гра, емоційно-соціальні та соціоадаптивні ігри, метод «Портфоліо».

А в статтіОльги ОрловоїтаТетяни Сімайкіної«Дошкільникам— освіта для сталого розвитку», що в №10/2015 журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», докладно описано важливі кроки для безперервного впровадження освіти для сталого розвитку в роботу дошкільного закладу та її ідей у життя дітей та дорослих, охарактеризовано способи залучення дітей до діяльності в предметно-розвивальному просторі та зміни в їхній повсякденній поведінці упродовж роботи за програмою курсу.

Зі статтями можно познайомитися в методичному кабінеті дошкільного навчального закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 415